Købsvilkår

På grund af den nye EU-databeskyttelseslov GDPR (General Data Protection Regulation) er vores vilkår og betingelser for vores privat policy blevet opdaterede den 16-5-2018

Prisgaranti

For at give dig ekstra tryghed når du handler hos os, tilbyder vi en prisgaranti på hele vores sortiment af blæk og toner. Prisgarantien gælder, hvis du finder blækpatroner eller tonerkassetter til en lavere pris i en anden dansk online butik. Du kan i så fald få prisforskellen, plus yderligere 20% af differencen, refunderet. For at garantien skal være gældende, skal du kontakte vores Kundeservice inden for 30 dage fra dit køb. Produktet skal være af samme type (original eller eget varemærke) og skal have samme ydeevne og kapacitet (volumen, sideantal, farve), og med de samme købsbetingelser*.

Du gør således:

Kontakt vores Kundeservice, hvis du har fundet et produkt til en lavere pris. Meddel hvilket produkt det drejer sig om og medsend et link til online butikken med det billigere produkt. Hvis du allerede har afgivet din ordre hos os, refunderer vi differencen, som anført ovenfor. Hvis du ikke har købt produktet endnu, bedes du afgive din ordre først, så får du differencen refunderet i bagkant. Sørg bare for at sende en e-mail til vores Kundeservice med linket til det aktuelle produkt.

*Det skal fremgå tydeligt, at produktet er af samme type, prisen på produktet, og information om eventuelle fragtomkostninger. Produktet skal også være på lager for bestilling.

Betaling

På inky.dk kan der betales med:

• Visa/Visa Dankort
• MasterCard
• American Express
• Eurocard
• Faktura (10 dage for privatpersoner og 30 dage for virksomheder)

Vi kan ikke tage imod betaling via check eller EAN nummer.

Den højest tilladte ordresum for kortbetaling er DKK 2.500,-.

inky.dk debiterer ikke noget gebyr ved kortkøb.

Sikkerhed

Kortbetalinger og PayPal-betalinger håndteres af inkys betalingspartner Digital River World Payments, hvis Payment Service Provider (PSP) opfylder kravene for den internationale sikkerhedsstandard PCI DSS, som kortselskaberne VISA, Mastercard, Diners, American Express og JCB har aftalt. Betalingsløsningen anvender 3D Secure teknologi, en teknisk sikkerhedsstandard udviklet av Visa og Mastercard, for at give kortudstederen mulighed for at kontrollere deres kortkunders identitet, når de handler online. Ved kortbetaling bliver du omdirigeret til Digital River World Payments side, hvor du udfylder dine kortoplysninger og gennemfører betalingen. Overførsler mellem kunde og inky, samt mellem inky og Digital River World Payments, krypteres med SSL. SSL står for Secure Socket Layer og medfører, at kortoplysningerne sendes via en sikker forbindelse, hvilket betyder, at ingen uvedkommende kan se dine kortinformationer. inky håndterer og gemmer aldrig dine kortoplysninger.

CVV eller CVC er en tre- eller firecifret bekræftelseskode, som bruges for at øge sikkerheden ved betaling med kort online. CVV-kod (Visa) eller CVC-koden (Mastercard/Eurocard), er trykt i underskriftsfeltet på bagsiden af dit kort og er altid de tre sidste cifre. På American Express finder du CVV-koden på kortets forside, som så er de fire cifre til højre for kortnummeret.

For mere information om Digital River World Payments, klik her.

Betalingsbetingelser for privatpersoner ved e-mail faktura

Fakturaen sendes med som vedhæftet fil i den e-mail, vi sender, når dine varer er på vej. Hvis du har valgt papirfaktura, sendes den til dig seperat.

Nye kunder får en kredit på DKK 1250,-. Kunder, der ønsker at handle for et højere beløb, bedes kontakte kundeservice. Du indbetaler senest 10 dage efter modtagelsen. I de tilfælde hvor der må fremsendes en rykker debiteres DKK 100,- i rykkergebyr. Desuden debiteres morarente på 2% pr. måned.

Betalingsbetingelser for virksomheder ved e-mail faktura

Fakturaen sendes med som vedhæftet fil i den e-mail, vi sender, når dine varer er på vej. Hvis du har valgt papirfaktura, sendes den til dig seperat.

Du indbetaler senest 30 dage efter modtagelsen. I de tilfælde, hvor der må fremsendes en rykker, debiteres DKK 100,- i rykkergebyr. Desuden debiteres morarente på 2% pr. måned.

For at modtage momsfri faktura skal du opgive virksomhedens CVR nummer. For at få kredit kræves det, at du angiver virksomhedens CVR nummer under "Dine oplysninger" i kassen.

Leveringstid

Normalt afsender vi din ordre fra vores lager indenfor 24 timer, men der kan forekomme leveringstid på op til 3 arbejdsdage på de varer, som findes på lager. Hvis en vare midlertidigt er udsolgt, sættes hele ordren i restordre, indtil den kan leveres komplet. Fragt på DKK 39,00 lægges til pr. bestilling, uanset hvor meget du bestiller.

Garanti og returrett

inky garanterer, at produkterne fungerer som tilsigtet og ikke vil beskadige din printer. Hvis produktet ikke fungerer, så garanterer inky naturligvis ombytning til et nyt produkt. Din garanti på printeren påvirkes ikke, hvad enten du benytter kompatible eller originale patroner. Hvis du ønsker at reklamere en vare med fejl ved levering, så skal dette gøres inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen. Kontakt venligst kundeservice ved eventuelle fejlleveringer, så vi kan rette fejlen. Kontakt også kundeservice inden du returnerer en defekt eller fejlleveret vare. inky tilbyder sine kunder returret, dvs. retten til at fortryde sit køb uden særlig årsag inden for 14 dage efter modtagelse af varerne. Varen som du sender retur, skal være fejlfri, komplet samt i ubrudt originalemballage (dvs. at plombering eller beskyttelsesplast ikke må være brudt). Du skal selv betale returfragten og eventuelle skader under transporten. Kontakt venligst Post Danmark omgående, hvis du opdager, at forsendelsen er blevet beskadiget under transporten. Hvis Post Danmark ikke påtager sig skadesansvaret, bedes du kontakte inkys kundeservice, så dækker vi eventuelle transportskader.

Falske betsillinger

Falske bestillinger eller bedrageriforsøg politianmeldes.

Sådan behandler vi dine personoplysninger

Alle personoplysninger, du giver os eller som vi modtager, når du besøger vores hjemmeside eller køber vores produkter, vil blive behandlet af os som dataansvarlige eller af vores samarbejdspartnere i overensstemmelse med den gældende lovgivning om persondata og vores politik vedrørende personoplysninger.

Du kan blive kontaktet af os eller en af vores samarbejdspartnere i forbindelse med markedsføring, efter du har handlet hos os. Kontakt kan foregå via e-mail, SMS, postforsendelser eller på anden vis.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger, kan du læse mere i vores politik vedrørende personoplysninger, som du finder her.

Lovgivning

inky følger anbefalingerne fra det almene reklamationsnævn i Sverige (ARN). Eventuelle twister omkring disse vilkår afgøres i henhold til svensk lov.